Start

Godziny otwarcia: poniedzialek-sobota: 9:00-21:00 | niedziela: 10:00-20:00

ul. Adama Mickiewicza 12, Racibórz

Kolekcje z naszych salonów

Niespotykana energia, poczucie humoru i dystans połączone z naturalnością i niewymuszonym charakterem to elementy które wyróżniają najnowszą kolekcję House AW17 oraz towarzyszącą jej kampanię. Marka skierowana do modnych, świadomych siebie młodych ludzi, którzy cenią fakt, że mogą być sobą po raz kolejny zaskakuje wyczuciem trendów i inteligentnym dowcipem.

House AW17 traktuje modę i zakupy z przymrużeniem oka. Najnowsza kolekcja to mieszanka trendów i must-have'ów w najlepszym wydaniu. Jesienny kobiecy outfit według House powinien być warstwowy - stylizacje inspirują do łączenia delikatnych, romantycznych sukienek ozdobionych falbaniastymi rękawami z punkowymi ramoneskami i mocnymi rockowymi akcesoriami. Dla mężczyzn House przygotował swobodny sportowy look, ale w nowoczesnej, miejskiej odsłonie. Obowiązkowym elementem w jesiennej szafie jest jeans - katany, koszule, spodnie. W tym sezonie modny chłopak może pozwolić sobie na denimowy total look i uzupełnić go wełnianą czapką typu beanie oraz modnymi skórzanymi traperami. Dla trendy dziewczyn House przygotował oversizowe jeansowe kurtki z przetarciami, haftami i patchami, które doskonale komponują się ze spódnicami mini i spodniami typu mama jeans.

Kolekcji towarzyszy kampania składająca się z trzech pełnych humoru i pozytywnej energii filmów, które w kreatywny sposób pokazują zalety shoppingu online i jednocześnie promują najnowszą kolekcję. Do każdego z filmów Kuba Dąbrowski stworzył po 4 zdjęcia, które w dowcipny sposób prezentują cechy sklepu housebrand.com. Pierwsze hasło „Before anyone else” żartobliwie pokazuje, że zakupy w e-sklepie to najszybsza droga, by być blisko najświeższych trendów i ciekawych, inspirujących lookbooków, dostępnych tylko na stronie housebrand.com. „All eyes on you”, drugi film z serii, prezentuje historię dziewczyny, dla której moda jest najważniejsza, a jej trendowe stylizacje pochodzą z limitowanych kolekcji dostępnych tylko na www.housebrand.com. Natomiast trzeci film  „Easier than life”  pokazuje (oczywiście z przymrużeniem oka), że nic nie jest takie proste jak zakupy na housebrand.com, a już na pewno nie codzienne życiowe perypetie.

Za realizację wszystkich trzech kampanijnych filmów House odpowiadają Krzysztof Kosz, Kuba Bujas oraz Kacper Fertacz, operator znany między innymi ze zdjęć do filmów „Ostatnia rodzina” czy „Hardkor Disko”. Oryginalną muzykę do klipów skomponował specjalnie dla House Zeppy Zepp, DJ i producent współpracujący z Taco Hemingwayem, Flirtini i Julią Wieniawą.  

Kampania AW17 jest wielowymiarowa i uniwersalna. Jej dużym atutem jest połączenie digitalu i świata offline’owego poprzez współpracę z influencerami i ciekawą kolaborację z marką Sprite, w której można zdobyć ubrania z najnowszej kolekcji marki House ze zniżką -30% na dowolnie wybrany produkt. Zasady są bardzo proste - wystarczy kupić dwie butelki Sprite i wymienić kody na rabat w ramach akcji „Mega nagrody za dwa kody”, szczegóły na www.woah.com. Akcji towarzyszy duża kampania mediowa – m.in. spot telewizyjny i kinowy oraz wsparcie najważniejszych polskich blogerów.

Najnowsza propozycja House stylistycznie kontynuuje estetykę reklamową zaczętą w nagrodzonej mieczem KTR kampanii House SS17 zaskakując innowacyjnym spojrzeniem na zakupy online. Strona kampanijna http://www.house.pl/pl/pl/aw17-campaign

Filmy Before anyone else https://www.youtube.com/watch?v=GzUeZGOs8Gk Easier than life https://www.youtube.com/watch?v=IH6fbVdabg0 All eyes on you https://www.youtube.com/watch?v=0wdK-uYdmb0

Najdłuższy dzień w roku, paryskie Muzeum Mody, za obiektywem utalentowana Sonia Szóstak - w takich okolicznościach powstał najnowszy lookbook marki MOHITO. Kobiece sylwetki sfotografowane na tle neo-renesansowej architektury Palais Galliera prezentują wiodące trendy kolekcji na nadchodzącą jesień. W tym sezonie projektanci postawili na eklektyczne połączenia i niewymuszoną elegancję. Twarzą lookbooka Musée 2017 została Brygida ‘Bree’ Naumowicz.

Kolory tej jesieni to granat, khaki, szarość, subtelny róż i wyjątkowo w sezonie jesienno-zimowym- lawenda. Pojawią się także motywy kwiatowe na ciemnych tkaninach, które doskonale ożywią cięższą garderobę. Dominującym motywem będzie męska kratka, dodająca kobiecym stylizacjom lekkiej nonszalancji.

Styl Paryżanek uwielbiają kobiety na całym świecie. Ich swoboda w łączeniu stylów, lekkość i niebywały szyk zainspirowały główną stylistkę MOHITO do stworzenia głównych sylwetek lookbooka. Warstwowość, nieoczywiste połączenia, wyraźne podkreślenie talii to ich cechy charakterystyczne.

Mocno eksponowanym detalem są perły, które ozdobiły wszystkie elementy garderoby. Ten stosunkowo nowy trend pojawił się na wybiegach od Paryża po Nowy Jork, dlatego nie mogło zabraknąć go w kolekcji. Na uwagę zasługują efektowne akcesoria – etole ze sztucznego futra, berety, duże kolczyki i małe torebki z lśniącymi akcentami. Fotografie Sonii Szóstak dopełnia film Ludwika Pruszkowskiego ukazujący spacer modelki po zaułkach niezwykłego Pałacu Galliera. Część ubrań i dodatków z lookbooka Musée jest dostępna w salonach MOHITO w całej Polsce oraz na www.MOHITO.com. Pozostałe modele będą sukcesywnie pojawiać się w sprzedaży podczas trwania całego sezonu.

Najważniejsze tkaniny: dżins, szyfon, koronka, eko skóra Główne motywy: falbany, wiązania w talii, warstwowość, plisy, męska kratka, perły

SESJA ZDJĘCIOWA: Fotografia: Sonia Szóstak /AFPHOTO Asystent fotografa: Grzegorz Broniatowski Modelka: Brygida ‘Bree’ Naumowicz/Model Plus Stylizacja: Arleta Żak/MOHITO Makijaż: Marianna Yurkiewicz Włosy: Quentin Guyen /L2d Medias Film: Ludwik Pruszkowski Asystent filmu & postprodukcja: Lucas de Gastines Dyrekcja artystyczna MOHITO: Kaja Wojtyga Produkcja: Kamila Ławniczak i Piotr Spodnik/AFPHOTO Zespół Kreatywny MOHITO: Anna Waśko, Anna Kaczmarczyk, Wiktoria Kaim, Anna Marszałek, Urszula Brożyna, Agnieszka Król, Magdalena Otowska

Nowy, letni sezon marka MOHITO otwiera kolorowym lookbookiem Summer. Projektanci zainspirowani klimatem nadmorskiego kurortu, w letniej kolekcji postawili na trzy wyraziste trendy: Modern, Summer Glam, Urban Nature. Ich propozycja to niewymuszona elegancja w ciągu dnia i zmysłowe fasony na gorące wieczory. Wśród nowości prym wiodą sukienki z popeliny, bluzki koszulowe z odkrytymi ramionami i lekkie espadryle w kilku wariantach kolorystycznych. Klasyczne formy ubrań umożliwiają tworzenie wielu, wielofunkcyjnych stylizacji. Ubrania i dodatki z lookbooka Summer są dostępne na stronie www.MOHITO.com oraz w salonach stacjonarnych.

Pozytywna energia, spontan, imprezy z przyjaciółmi, wakacyjny chill i szalone pomysły, których realizację będziemy wspominać do końca życia - to nie tylko sposób jak dobrze przeżyć najfajniejszy czas w roku, to także wyróżniki najnowszego lookbooka House Summer Rules, gdzie naczelną zasadą jest … zupełny brak zasad!

House Summer Rules zaprasza nas na wyprawę w nieznane, gdzie najlepszym planem jest brak planów, a miejską scenerią w której spełniają się marzenia jest opuszczony basen.

W świecie Summer Rules wolno nam wszystko. Jednoczęściowy strój kąpielowy dla modnej współczesnej syreny możemy nosić jako body do sneakersów i krótkich spodenek.
Męskie kolorowe szorty połączone z czapeczką to sprawdzony zestaw nie tylko na plażę, wystarczy dodać bluzę z kapturem by zamienił się w idealny outfit na festiwal, albo wieczorną imprezę z przyjaciółmi. Kolorowe bikini w neonowych kolorach to świetna baza, na której można zbudować zestawy modne streetwearowe zestawy. Wystarczy narzucić oversize’ową bluzę lub koszulę (może być pożyczona z męskiej szafy) i modne dodatki - czapeczkę z aplikacjami albo świecące neonowym blaskiem sznurówki. Dozwolone jest wszystko - miksowanie stylów, okazji i kolorów.
Wystarczy trochę nieskrępowanej, ale też pełnej luzu inwencji, by dać się ponieść letniej, spontanicznej przygodzie i zanurzyć się w fantastycznym świecie zabawy i łamania reguł.

Zobacz lookbook kolekcji letniej http://www.house.pl/pl/pl/ss17-summer-rules?baner=1&place=home#1

Nadchodzi kolejna, letnia odsłona kampanii marki Mohito. Osadzona w scenerii pięknej kalifornijskiej willi sesja aż kipi od kobiecych stylizacji w klimacie casual glamour. Nie zabrakło modowych przebojów sezonu: zmysłowych sukienek, odsłaniających ramiona topów, lejących tkanin i delikatnej kolorystyki.

Projektanci Mohito wyszli z założenia, każda kobieta może poczuć się jak bohaterka hollywoodzkiego filmu. Niewymuszona elegancja oraz zderzenie casualu i luksusu rodem z Mullholland Drive, to genialny pomysł projektantów na letnią modę. Sukienki z lejących tkanin, szlafrokowe zapięcia czy tzw. piżamowe fasony zapewniają komfort i kojarzą się z ekstrawagancją prawdziwych koneserów mody. Stylizacje są uniwersalne, co pozwala nosić je zarówno do pracy, jak i po godzinach w wakacje. Ubrania doskonale się ze sobą łączą w różnorodne, wielofunkcyjne zestawy - głównie za sprawą kolorystyki ograniczonej do pudrowych pasteli, bieli i granatu.

Obok specjalności Mohito, czyli kobiecych sukienek, w kolekcji wyróżniają się piękne i praktyczne damskie garnitury. Połączenie bieli i złotych guzików w marynarkach to kwintesencja letniego szyku, a wysoki stan spodni i szerokie wiązania w pasie wprowadzają powiew nowoczesności do klasycznych fasonów. Garniturowe elementy doskonale sprawdzą się też w wydaniu wieczorowym: z topem typu bralette, gorsetem, czy satynowymi szortami.

W kolekcji króluje szyfon – wymarzona tkanina fanów letniej elegancji. Znajdziemy go zarówno w wersji minimalistycznej – w formie prostych topów, jak i we frywolnych sukienkach boho i tunikach z marszczeniami. Choć ten sezon w Mohito zdecydowanie należy do gładkich tkanin, projektanci nie zapomnieli też o urozmaiceniu w postaci kwiatowych nadruków. Romantyczne koszule i letnie suknie w malarskie róże, to genialny pomysł na ożywienie garderoby i podkreślenie indywidualnego stylu latem.

Tradycyjnie w kolekcji spring-summer nie zabraknie rewelacyjnych dodatków, które doskonale podkreślają elegancki i szykowny klimat letniej kampanii. Hitem z pewnością okażą się delikatne welurowe sandały w kolorze malinowego różu.

Ubrania i dodatki z kolekcji Wiosna Lato 2017 są dostępne w salonach MOHITO w całej Polsce oraz sklepie online www.MOHITO.com.

Sezon letni w BIG STAR to połączenie klasycznych fasonów spodni, tradycyjnych modeli kurtek jenasowych z nowoczesnymi technologiami power stretch i lekkimi tkaninami, typu tencel. Linie College, Vintage i Ocean to odpowiedź na zróżnicowane potrzeby fanów marki, którzy do ulubionej pary jeansów BIG STAR dobierają wygodne, sportowe elementy garderoby.

Linia College nawiązuje do stylu amerykańskich uczelni lat 90-tych. Kurtki bomberki to najbardziej rozpoznawalna wizytówka kapitanów drużyn sportowych i bractw studenckich. W kolekcji BIG STAR nie mogło zabraknąć tych z charakterystycznymi pasami na ściągaczach. Propozycje sportowych bluz z kapturem, longsleevów i kurtek utrzymano w kolorach czerwieni , bordo i granatu. Nie brak dużych nadruków i logo BS na T-shirtach i koszulkach polo. Męskie modele jeansów zyskały podwinięte nogawki, a damskie długość do kostki i podwyższony lub wysoki stan.

Linia Vintage to dziedzictwo historii pierwszych jeansów i powrót do ich klasycznych wersji. To zdecydowanie spokojniejsza propozycja spodni w kolorach indygo i blue jeans oraz dzianin i bawełny w ciemnych szarościach. Warte uwagi są zabiegi – postarzania, zużycia, którym poddano tkaniny. Obróbka typu cold dye daje efekt wielokrotnego prania i jasnych odbarwień na szwach i mankietach bawełnianych bluz i T-shirtów. Stone wash pomaga uzyskać naturalne przetarcia i dziury na grubszej, denimowej tkaninie, które wyglądają jak powstałe od wieloletniego noszenia.

Linia Ocean to ukłon w stronę gorącego lata i lżejszych propozycji przygotowanych na najcieplejsze dni roku. Lekkie szorty z cienkiego tencelu, bawełniane bermudy i jasny, nawet biały jeans uzupełniono propozycjami w stylu marynarskim. Topy, bluzki i cienkie dzianiny w granatowe lub czerwone pasy przywołują na myśl styl nadmorskiego kurortu.

Kolekcja BIG STAR wiosna – lato 2017 dostępna będzie w salonach stacjonarnych
i na bigstar.pl od 10 lutego 2017 r.

Marka MOHITO otwiera sezon kampanią ze słonecznym Los Angeles w tle. W wiosenno-letniej kolekcji projektanci postawili na ciekawe faktury, przezroczystości oraz subtelne koronki. Obok sukienek z bieliźnianymi akcentami pojawią się denimowe katany z kolorowymi haftami. Nonszalanckie połączenia i personalizacja ubrań- to najlepszy przepis na stylizację. Twarzą kampanii LA Play została Daga Ziober, autorem zdjęć jest Marcin Kempski.

Marka MOHITO otwiera sezon kampanią ze słonecznym Los Angeles w tle. W wiosenno-letniej kolekcji projektanci postawili na ciekawe faktury, przezroczystości oraz subtelne koronki. Obok sukienek z bieliźnianymi akcentami pojawią się denimowe katany z kolorowymi haftami. Nonszalanckie połączenia i personalizacja ubrań- to najlepszy przepis na stylizację. Twarzą kampanii LA Play została Daga Ziober, autorem zdjęć jest Marcin Kempski.
LA Play to zaproszenie do zabawy i eksperymentów. Nic nie jest oczywiste: dżinsowa kurtka stała się gorsetem, skórzana spódnica topem, a lśniące spinki do włosów ozdabiają klapy kurtki niczym broszki. Wśród propozycji marki nie zabraknie klasyków w nowoczesnym wydaniu- dobrze skrojonych marynarek, cygaretek czy plisowanych spódnic midi w kilku wersjach kolorystycznych.

Nowa kolekcja MOHITO to także wariacja na temat bawełnianych koszul. Powróci model z falbaną,
tym razem w bieli. Pojawią się wzory z asymetrycznymi zdobieniami i kolorowymi naszywkami.
Wiosenno-letnie sylwetki to także bogato zdobione tkaniny. Hafty inspirowane Japonią można znaleźć na dżinsowych kurtkach, płaszczu i spodniach. Lekkie, tiulowe spódnice ozdobiły aplikacje z roślinnymi motywami.
Choć w kolekcji dominują faktury i wzory, projektanci zadbali o oryginalne dodatki.
Welurowe sandały, paski z zdobnymi klamrami i chokery. Po raz pierwszy w ofercie pojawią się ozdoby do włosów.

Ubrania i dodatki z kolekcji Wiosna Lato 2017 są już dostępne w salonie MOHITO w Galerii Młyńskiej
oraz sklepie online www.MOHITO.com.

Użyte tkaniny: Dżins, bawełna, tiul, eko skóra, koronki, welur
Dominujące kolory kolekcji: błękit, biel, czerń, przygaszony róż, granat, khaki

SESJA ZDJĘCIOWA:

Fotograf: Marcin Kempski / ilike-photo.com
Modelka: Daga Ziober / Model +
Asystent: Michał Kluszczyński / ilike-photo.com
Stylizacja: Karolina Gruszecka
Make up: Sandy Ganzer / Forward Artists
Włosy: Charles McNair / Jed Root
Produkcja: I LIKE PHOTO
Postprodukcja: Paweł Milewski / ilike-photo.com
Art. Directing: Kaja Wojtyga/MOHITO
Marketing Manager: Robert Machałek/MOHITO

https://www.facebook.com/mohito.fashion

http://instagram.com/mohitofashion

http://www.MOHITO.com 

Magdalena Frąckowiak w kampanii MOHITO na sezon Jesień Zima 2016/2017

Marka MOHITO w sezonie Jesień Zima postawiła na trendy w wyjątkowo kobiecym wydaniu. Twarzą kolekcji została top modelka Magdalena Frąckowiak, która niejednokrotnie pojawiła się na okładkach magazynu Vogue i znalazła się w prestiżowym zestawieniu Industry Icons, prowadzonym przez portal Models.com.

Zdjęcia wizerunkowe powstawały w Nowym Jorku, ich autorem jest utalentowany polski fotograf Marcin Kempski (I LIKE PHOTO GROUP), który ma na swoim koncie sesje okładkowe dla Harper’s Bazaar oraz ELLE. Dopełnieniem kampanii wizerunkowej jest film zrealizowany przez Maćka Bielińskiego z I LIKE PHOTO GROUP.

Dominujące kolory kolekcji: czerń, brudny róż, szarość, khaki, bordo, granat

Tkaniny: dżins, skóra, sztuczne futra, welwet, koronki, cekiny, żakard, hafty

Kolekcja MOHITO na sezon Jesień Zima 2016/2017 jest już dostępna w salonach stacjonarnych w całej Polsce oraz w sklepie internetowym www.MOHITO.com.

Po skąpanej w kwiatach kampanii na sezon wiosna-lato 2016 Mohito zdradza kulisy dalszej współpracy z topmodelką Anią Jagodzińską. Z myślą o szczytnym celu, gwiazda modelingu zaprojektowała linię pięciu koszulek, które łączy hasło #POKOCHAJSIE. Całkowity zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę (dawniej Fundacja Dzieci Niczyje).

Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie – mówi o kolekcji Ania Jagodzińska. Właśnie dlatego wraz z Mohito chcemy kibicować młodym osobom, które mają utrudniony start w dorosłe życie. Każdy człowiek zasługuje na równe szanse.

W skład kolekcji wejdzie pięć koszulek zaprojektowanych z myślą o okresie letnio-wakacyjnym. Ich fasony są uniwersalne, dzięki czemu sprawdzą się zarówno na plaży, jak i imprezie w modnym nadmorskim kurorcie. Wszystkie modele uszyte zostały z wyselekcjonowanych miękkich w dotyku dzianin, co zapewnia duży komfort ich noszenia.

To nie pierwszy raz, gdy Mohito angażuje się w akcje charytatywne. Od dwóch sezonów wspieramy organizację Kwiat Kobiecości, a w ostatniej edycji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach akcji Rzeczy od Serca przeznaczyliśmy na licytację Dzień Pełen Wrażeń z Mohito. Pomysł na mini kolekcję stworzoną we współpracy z Anią Jagodzińską narodził się kilka miesięcy temu, podczas pracy nad naszą wiosenno-letnią kampanią, której Ania jest twarzą. Szybko znaleźliśmy wspólny język i zdecydowaliśmy, że warto połączyć siły w słusznej sprawie. Łącząc szeroką sieć dystrybucji oraz rozpoznawalność Mohito z popularnością Ani, już na wstępie wiedzieliśmy, że nasz projekt ma duże szanse na powodzenie. Teraz trzymamy kciuki, żeby kwota zebrana na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę była możliwie jak największa – mówi o projekcie Marketing Manager Mohito Robert Machałek.

Dzięki akcji realizowanej z marką Mohito będziemy mogli skuteczniej pomagać naszym podopiecznym. – dodaje Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Kolekcja Ani Jagodzińskiej dla Mohito pojawi się w sprzedaży w wybranych salonach stacjonarnych oraz sklepie online mohito.com już 20 maja. Ceny wchodzących w jej skład koszulek będą wahać się od 39,99 do 49,99 zł. Linię #POKOCHAJSIE promuje sesja zdjęciowa autorstwa Zuzy Krajewskiej.

Sesja zdjęciowa Modelka: Anna Jagodzińska Zdjęcia: Zuza Krajewska Asystent fotografki: Borys Synak Włosy: Łukasz Pycior Makeup: Sylwia Rakowska Stylizacje: Arleta Żak Art Directing: Kaja Wojtyga Marketing Manager Mohito: Robert Machałek

 

Jak zawsze nowoczesna i kobieca, wiosenna odsłona limitowanej linii Mohito Gold Label to jednak ponad wszystko zabawa trendami i prawdziwe modowe szaleństwo! Nie bez powodu jej motywem przewodnim jest hasło „Lost in Wonderland”.

W nowym sezonie Mohito zabiera swoje Klientki w prawdziwą jazdę bez trzymanki. Wszystko za sprawą kolejnej odsłony linii Gold Label zaprojektowanej z myślą o Kobietach, które w modzie nie uznają ograniczeń i lubią manifestować swój styl za pomocą wyrazistych ubrań i dodatków. Orzeźwiająca i typowo wiosenna paleta kolorystyczna opiera się na ciemnym denimie, jasnej mięcie oraz eterycznym różu w odcieniu Rose Quartz – wybranym przez Pantone kolorem roku 2016. Garderobę nowoczesnej fashionistki doskonale dopełnią również srebrne cekiny, opalizujące tkaniny oraz przewijający się w nadrukach hipnotyzujący motyw zmultiplikowanych, kolorowych rybek. Łącząc je ze sobą, warto pamiętać o jednym: moda nie uznaje zasad i ponad wszystko powinna być zabawą! W kolekcji oprócz klasycznych fasonów spodni, koszul i sukienek pojawia się także hit modowej blogosfery, czyli satynowy bomber w pudrowym kolorze. Obok niego na uwagę zasługuje także czarna z ramoneska z fantazyjnym napisem na plecach. Z kolei różowe sandałki z futrzanymi pomponami oraz miętowe szpilki i kopertówka wykończone oryginalnymi nitami to ekstrawagancki, a zarazem szalenie pociągający akcent, który doda charakteru każdej stylizacji. Kolekcja Mohito Gold Label jest już dostępna w wybranych salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym mohito.com.

Sesja zdjęciowa Zdjęcia: Marcin Hryniewicz Modelka: Milena/Avant Models Stylizacje: Arleta Żak/Mohito Makijaż: Anna Stykała Włosy: Michał Bielecki/Warsaw Creatives Art Director: Ewelina Głaz/Mohito Brand Manager Mohito: Robert Machałek

Strony